找回密码
 立即注册账号

QQ登录

只需一步,快速开始

查看: 2281|回复: 2

2009 Kawasaki ER6f 更实用,更养眼!

[复制链接]
发表于 2009-6-5 18:57:19 | 显示全部楼层 |阅读模式

欢迎注册成为摩托坊论坛会员,结交天南地北好机友,和广大车友分享你的精彩图文游记,和众多摩坛大神交流玩车心得!

您需要 登录 才可以下载或查看,没有账号?立即注册账号

×
DesignPrávě tenhle sportovní styl navazující na řadu Ninja, který výrobce pustil do světa, se i podle okolních ohlasů bude zamlouvat hodně lidem. Decentní štíhlá kapota s pěknými prolisy a dravějšími linkami budí dojem sportovnějšího náčiní. Přední dvojice světlometů na vás šibalsky mrkne jedním okem a je to jasný. Tohle se mi fakt líbí, za design Fko u mě má hodně plusových bodů.


Vrchní lakované kapoty jsou propracovány na oku lahodící celek, ale jsou také velmi funkční. Spodní matové boky dole spojené do klínu si v tomto nezadají a doplňují celek v klasickém  designovém počinu, který by se skoro až nehodil do dnešní ultra moderny. Přesto tímto děkuji designérům Kawasaki, fakt pěkné. Spodek stoje v obrysových linkách dokresluje nerezový výfuk, který je umístěn dole před zadním kolem, a jednostranná pružina zadní kyvky.

Snad jen vzhled zadní partie s tímto lehce nesouzní, protože postrádá ostřejší kontury a je oblejších tvarů. Myslím, že i proto tam jsou masivní madla pro spolujezdce, které to výrazněji napravují. Vše dohromady dává **y celek, který bude podle mého dost žádaný.
Bohužel jsem doteď mluvil jen o pohledu zprava. Celé to mé opěvování mi kazí malý bod levé strany, kde vše je také pěkné, až na tu krabici od bot místo výfuku. „Himlhergot, krucajselement“, to opravdu nešlo nějak doladit? Překrýt to alespoň nějakým nerez krytem jako na pravé straně? Ale naživo to není tak výrazné, jako na fotkách, takže se s tím lze smířit..

Přední integrované blikače s bílým překrytím jsou ideálně vsazeny do boku kapot a při pohledu zepředu s dvojicí světlometů mi připomínají starší typy motocyklů, které jsem si kdysi tak oblíbil. Plexi štítek je na svém místě a jeho moderní tvar podtrhuje dvojice zrcátek opět s ostřejšími linkami.

Díky umístění výfuku do spodu stoje je zadní pohled na štíhlou prdelku opravdu pěkný. Navíc když se rozsvítí zadní ovál z diod, které jsou většího rozměru a to vše opět podtrhnou blikače s bílým překrytím, musím uznat, že i tady opět designéři u mě bodují.

Usazení na stroj je příjemné. Sedlo není ani měkké ani tvrdé. Ruce spočinou automaticky na příjemně položených řidítkách a posaz je bezkonfliktní. Nohy jsou lehce více pokrčené než bych čekal, ale vůbec mi to nevadí.

Co zaujme při prvním dosednutí, je neuvěřitelná štíhlost v oblasti sedla. Nádrž má letecký uzávěr a je příjemně tvarovaná, jak mezi koleny tak u spojení se sedlem, takže pánové si svou „chloubu“ o ní rozhodně neotlačí.

Ovládací prvky jsou na svém místě a v dosahu prstů. Musím pochválit možnost nastavení obou páček i pro kratší prsty. Taktéž je dobré si všimnout dokončené izolace kabeláže stáhnuté pásky k ovladačům. Je vidět, že se kluci u kawy neflákají a zbytečně nezkrátí o hloupý centimetr kryt kabeláže.
Otočím klíčkem a teprve si všímám budíku, ne snad přístrojovky, ne ne ne! Je to jen velký černobílý displej, kde proběhne „digi rošáda“ se zvláštním rozložením, že nevím, co jsou otáčky a co je palivoměr, ještě asi dalších 10 minut. Pár výraznějších kontrolek po boku displeje a to je vše. No, pro mne je to zklamání a snad to nebude mít na funkci vliv. Uvidíme co na to slunce … V noci je podsvícení do červena.


První dojem
发表于 2009-6-5 19:53:34 | 显示全部楼层
是时候叫聪哥换车了~~~
回复

使用道具 举报

发表于 2009-6-12 23:22:57 | 显示全部楼层
好车…但是直2…唉…
回复

使用道具 举报

您需要登录后才可以回帖 登录 | 立即注册账号

本版积分规则

QQ|小黑屋|手机版|摩托坊(MOTOF.cn) ( 粤ICP备2020133911号-1 )

GMT+8, 2025-1-16 16:51 , Processed in 0.030982 second(s), 4 queries , Redis On.

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2023 Discuz! Team.

快速回复 返回顶部 返回列表